Zwangerschapsupdate!

De 40 weken zijn voorbij!

Om precies te zijn alweer 40 weken en bijna 2 dagen maar ook dit kleine meisje heeft net als haar grote broer de volledige 40 weken in mijn buik doorgebracht! Jace is geboren met precies 41 weken na te zijn ingeleid i.v.m. zwangerschapsvergiftiging, maar gelukkig is dat nu niet aan de orde! Ergens had ik héééél stiekem gehoopt dat ze iets eerder of mooi op tijd zou zijn maar daar denkt madame zelf toch echt anders over.. ook goed, zolang we allebei maar gezond blijven❤️! Gister bij de verloskundige was alles prima, bloeddruk, ligging etc. dus het is echt wachten wachten wachten totdat ze zelf klaar is voor haar verjaardag :-)!

Deze zwangerschap valt me wel anders dan die van Jace. De buik is natuurlijk al een keer groot en uitgerekt geweest dus die babybelly was al vrij snel zichtbaar.. Waar ik bij Jace toch wel redelijk fluitend mijn zwangerschap heb doorstaan heb ik nu toch wel wat kleine ongemakjes, een zere rug, mijn bekken doen pijn en ik ben veel sneller moe. Gelukkig ben ik helemaal niet ziek geweest, net zoals bij Jace, en op die kleine ongemakjes na mag ik nog steeds niet klagen en vind ik het ontzettend bijzonder om weer zwanger te mogen zijn!

En ja, je hebt toch al een klein mensje rondlopen waar je achteraan moet en geloof me als ik zeg dat Jace een klein ondernemend mannetje is haha! Hij zit me ongelofelijk uit te testen maar ondertussen is hij ook zo ontzettend lief! Hij begint zo veel te kletsen& na te praten en alles is “Jace heppelu” (helpen) of “saaamen”, kleine kletskous! Of de baby krijgt een heleboel kusjes& knuffels en vraagt hij “baby uit??”… Ja, de baby moet er wel uit schat maar mama weet ook niet wanneer haha!

Voor nu genieten we nog van onze kleine kletskous en wachten lekker rustig met z’n drietjes af tot de kleine meid zich meldt!

Bedankt voor het lezen, tot de volgende weer!

Liefs, X Lisanne

Een gedachte over “Zwangerschapsupdate!”

Plaats een reactie